maandag
06/01/2014 |
dinsdag
07/01/2014 |
woensdag
08/01/2014 |
donderdag
09/01/2014 |
vrijdag
10/01/2014 | |
1
| -verhaal: Wizzy verhuist (ruzie maken) |
-praat -en toonronde:
vertellen over de kerstvakantie (2x de kring) -verhaal: Het geheim van ijsje |
-praat -en toonronde:
vertellen over de kerstvakantie |
-praat -en toonronde:
vertellen over de kerstvakantie -verhaal: boer Boris heeft 1 tractor, 2 schuren,3....10 (Linus) |
-praat -en toonronde:
vertellen over de kerstvakantie -verhaal: heel voorzichtig (Linus) |
2
| -zangforum -kindje van de dag: uitleggen + uitvoeren voor de eerste keer -de afspraken rond vrij spelen herhalen -de kleuters observeren: hun spelvorm, hun sociaal gedrag, afspraken houden, ... -de fluorjassen kenmerken en uitdelen | -kindje van de dag -de kleuters observeren: hun spelvorm, hun sociaal gedrag, afspraken houden, ... | -kindje van de dag | -kindje van de dag -kookactiviteit: saromapudding "vanille" met sneeuwballen (eiwit + poedersuiker) zie blad blauwe lade -hoeken vernieuwen | -kindje van de dag -yoga: sherborne -de verjaardag van Floor vieren: cake eten -kerstboom wegdoen -kringspel "voeldoos": Wat voel ik in de doos? |
3
| -Wat doen we deze week? + -het is winter -de kalenders aanpassen en bespreken *tijdens het vrij spel: -plasticine: de snoepjesmachine eerst klassikaal uitleggen en dan in kleine groepjes experimenteren -lottospel : eerst klassikaal uitleggen en dan tijdens het vrij spel ermee spelen | -de kalenders aanpassen en bespreken -lottospel van Dora (Lily) | -de kalenders aanpassen en bespreken -memorie "rox" van Kamiel | -de kalenders aanpassen en bespreken -memoriespel "tellen" met Jana (Marthe) |
-de kalenders aanpassen en bespreken + wat doen we volgende week?
|
4
|
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-kroon voor Floor maken -tekenhoek: vrij tekenen en stempelen |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-kroon voor Floor maken -tekenen in het vrijetekstenboek + pengreep + kleuren benoemen -handbeheersing: tekening vervolledigen met behulp van de stippellijn + inkleuren -tekenprenten van Dora (Flore) |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-tekenen in het vrijetekstenboek + pengreep + kleuren benoemen -handbeheersing: tekening vervolledigen met behulp van de stippellijn + inkleuren -tellen tot 5: 5 stippen op de lieveheerbeestje tellen en zelf ook 5 stippen tekenen -tekenprenten van Dora (Flore) |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-klas 6: samen met klas 6 in de hoeken doelgericht spelen |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-tekenen in het vrijtekstenboek + pengreep + kleuren benoemen -handbeheersing: tekening vervolledigen met behulp van de stippellijn + inkleuren -tellen tot 5: 5 stippen op de lieveheersbeestje tellen en zelf ook 5 stippen tekenen |
5
|
-turnen: grondoefeningen op de matten
|
-turnen: omloop
| |||
|
Geen opmerkingen:
Een reactie posten