maandag
17/03/2014 |
dinsdag
18/03/2014 |
woensdag
19/03/2014 |
donderdag
20/03/2014 |
vrijdag
21/03//2014 | |
1
|
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
- kringgesprek: waarom komt de politie naar onze school? -verhaal:Anna op de fiets |
-praat -en toonronde:
aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld -verteltas 1: kleuter brengt verslag uit |
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas 2: kleuter brengt verslag uit - verhaal: Jules op de fiets |
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas3: kleuter brengt verslag uit - kringgesprek: * wat is verdrietig zijn? Hoe zie je dat iemand verdrietig is? Kan je kiezen wanneer je tranen komen? Hoe kan je troosten? Waarom zijn we verdrietig? - verhaal: wanneer komt mama?? |
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
|
2
| -forum: met o.a. verkeersquiz -kindje van de dag -politie op school: kijken hoe de fietsen gemerkt worden, waarneming van de combi | -kindje van de dag - verkeer: oversteken op het zebrapad - Toverbos met Silke (stagiaire) -relaxatie oefeningen met Twig (stagiair) - dansen: dans oefenen voor de wereldwaterdag | -kindje van de dag | -kindje van de dag - kookactiviteit: ajuinsoep maken -zwerfvuilactie: max is verdrietig ! - Toverbos met Silke (stagiaire) -relaxatie oefeningen met Twig (stagiair) - dansen: oefenen van de waterdans | -kindje van de dag -wereldwaterdag: Linus en Flore gaan naar het slotmoment in Meulebeke - ajuinsoep proeven -Reflecterern: we bekijken het effect van reflectoren in het donker |
3
| -Wat doen we deze week? + -de weekkalender -de kalenders aanpassen en bespreken | -de kalenders aanpassen en bespreken - ringen maken: zoek de dunste binnenband | -de kalenders aanpassen en bespreken | -de kalenders aanpassen en bespreken -matrix met smileys: sorteren op vorm en kleur |
-de kalenders aanpassen en bespreken+ wat doen we volgende week
-matrix met smileys: sorteren op vorm en kleur |
4
|
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- kaders schilderen |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-fietsvlaggen maken - kaders schilderen |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-fietsvlaggen maken -Lied: zeg waar fiets je heen?? |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-fietsvlaggen afwerken |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- fietsvlaggen afwerken |
5
|
Fietsen op het terras
|
Fietsen op het terras en op het schooldomein
|
-turnen: verkeersles
- Fietsen op het terras | Fietsen op het terras |
-yoga: met de parachute in het oerwoud
-turnen: rond verkeer |
|
Geen opmerkingen:
Een reactie posten