maandag
27/01/2014 |
dinsdag
28/01/2014 |
woensdag
29/01/2014 |
donderdag
30/01/2014 |
vrijdag
31/01/2014 | |
1
|
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas 1: kleuter brengt verslag uit - verhaal: Rambamboelie |
-praat -en toonronde:
aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld -verteltas 2 kleuter brengt verslag uit - versje: grijsje olifant |
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas 3 kleuter brengt verslag uit -verhaal: zaza moet naar de dokter |
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
|
pedagogische studiedag
|
2
| -kindje van de dag -ontspanningsoefeningen met de handen | -kindje van de dag -ontspanningsoefeningen met de handen - dierendokter op bezoek: een hond, poes, schildpad, muis en slang in onze school | -kindje van de dag | -kindje van de dag -kookactiviteit: cocktailkrokodil maken | |
3
| -Wat doen we deze week? + -de weekkalender -de kalenders aanpassen en bespreken -Spel spelen: dierendomino | -de kalenders aanpassen en bespreken - spel spelen: zoek de juiste dieren + hoeveel vissen moet je tellen? | -de kalenders - tellen: juist aantal pleisters kleven op de olifant - van groot naar klein: olifant + giraf | -de kalenders aanpassen en bespreken -tellen: juist aantal pleisters kleven op de olifant | |
4
|
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- pleisters schilderen met eosine en wattenstaafje |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- pleisters schilderen met eosine en wattenstaafje - stempelen: olifant |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- muziek: ritmische klapoefeningen - verfspatten met spuitjes - stempelen olifant |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- verfspatten met spuitjes - tekening voor Lily maken met de ganse klas. | |
5
|
-turnen: dansen + balvaardigheden oefenen
|
/
| |||
|
donderdag 30 januari 2014
klasagenda 27/01/2014 tot 31/01/2014
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten