maandag
13/01/2014 |
dinsdag
14/01/2014 |
woensdag
15/01/2014 |
donderdag
16/01/2014 |
vrijdag
17/01/2014 | |
1
|
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas 1 uitleggen en tonen - verhaal: ik voel een voet |
-praat -en toonronde:
aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld -verteltas 2 uitleggen en tonen - verhaal: Naar de dierentuin (Linus) |
-praat -en toonronde:aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas 3 uitleggen en tonen -verhaal: Groaarrr! Ik ben een leeuw (Linus) |
-praat -en toonronde:aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-Versje: twee spinnetjes |
-praat -en toonronde:aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verhaal: Stoere Matthijs |
2
| -kindje van de dag -voelspel: voel een meisje of een jongen? -observeren: kleuters gericht observeren tijdens het vrij spelen | -kindje van de dag -ontspanningsoefeningen met de handen -observeren: kleuters gericht observeren tijdens het vrij spelen | -kindje van de dag | -kindje van de dag -kookactiviteit: marsepeinballetjes met klas 6 -hoeken: vernieuwen | -yoga: sherborne -kindje van de dag |
3
| -Wat doen we deze week? + -de weekkalender -de kalenders aanpassen en bespreken -Spel spelen: batameuh (Leander) | -de kalenders aanpassen en bespreken - spel spelen: hop in galop met Loth | -de kalenders aanpassen en bespreken | -de kalenders aanpassen en bespreken -tellen: stippen tellen en tellen tot 5 (voor wie dit vorige week niet heeft gedaan) - domino spelen - telspel: Leg 5 marsepeinballetjes in je kommetje |
de kalenders aanpassen en bespreken +Wat doen we volgende week?
-spel spelen: hop in galop met Loth |
4
|
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-Lied herhalen: twee handjes op de tafel -vormgeving: kind-bal-boom tekenen |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-vormgeving: kind-bal-boom tekenen -schilderen: met de vingers schilderen -muziek: beluisteren van klassieke muziek |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- muziek: ritmische klapoefeningen |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-vormgeving: kind-bal-boom tekenen -knippen: op een rechte en gebogen lijn |
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- voorbereiden forum |
5
|
-turnen:omloop
|
-turnen:
klimmen en klauteren | |||
|
vrijdag 17 januari 2014
klasagenda 13/01/2014 tot 17/01/2014
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten