vrijdag 19 november 2010

klasagenda 15/11/2010 - 19/11/2010


maandag
15/11/2010
dinsdag
16/11/2010
woensdag
17/11/2010
donderdag
18/11/2010
vrijdag
19/11/2010
1
-praat -en toonronde
-kringgesprek: wat zou ik graag zijn? 
-verhaal: kleine beer is bang in het donker
-praat -en toonronde
-video: het spook (plop) 
-verhaal: spookje en ik (suki)
-praat -en toonronde
-verhaal: Benno is nooit bang 



-praat -en toonronde
-dvd: Wat veroorzaakt schaduwen? (beestenboel) 
-verhaal: Hoe herken je een monster? (Suki) 





 



-praat -en toonronde
-vers: griezel knook 



2
-de hoeken omtoveren in ons project: zie onderstreept
-poppenhoek: verkleedkledij 



-traktatie: spook chips
-kringgesprek: bang zijn
-traktatie: spook chips

-chocoladespook maken (lolly)
-kringspel: wie is het spook?
3
-wat doen we deze week?
-wat willen we allemaal doen en de activitieten plannen
-gezelschapsspel: domino met griezelfiguren  
-computer: het bellenkasteel
-bouwhoek: houten blokken, draken en prenten van kastelen 
-constr. mat.: hamertje tik en magneten om kastelen te vouwen










-wat doen we volgende week?

4
-decoratie: kasteel, spoken, ... op het raam schilderen (met een blad)
-kleurplaten 
-Lana en Gust maken eigen spookkleren
-spook: voet afdruk met witte verf op zwart papier (stagiaire)
-lied: "boe ik ben een spook"
-lied: een spook
van
plop
-Staf en Emiel willen een monster zijn: masker en kledij maken
-lied:"als je bang bant in het donker moet je fluiten" (samson)
-Staf, Emiel  en Aimé willen een monster zijn: masker en kledij maken
-monsters blazen met ecoline (met klas6) 
 



-Staf, Emiel  en Aimé willen een monster zijn: masker en kledij maken
-lied: griezeltje 
-prinsessen attributen maken (kroon en kleed)


-de monsters afwerken
-prinsessen attributen maken (kroon en kleed)
-forum: lied: ik ben een spook + griezeltje en hun spooklolly tonen
5
-spelen in de gang
-tikspel: met het lied: "boe ik ben een spook" en de reus (forumzaal)
-turnen met Nele: omloop


-turnen met Eva: met hoepels


  1. Taalbeschouwing
  2. Wereldoriëntatie
  3. Wiskundige initiatie
  4. Muzische vorming
  5. Lichamelijke opvoeding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten