donderdag 3 februari 2011

klasagenda: 31/01/2011 - 04/02/2011


maandag
31/01/2011
dinsdag
01/02/2011
woensdag
02/02/2011
donderdag
03/02/2011
vrijdag
04/02/2011
1
-praat -en toonronde 
-dvd koekeloere: de leeuw is los 
-verhaal: verkleed als leeuw (dopido)




-praat -en toonronde 
-koekeloere: wilde dieren






-praat -en toonronde 




 





-praat -en toonronde
-video: dumbo bekijken (tijdens de namiddag vrij kijken)
-dvd: huisje boompje beestje "olifanten".






 



-vrije dag




2
 -waarnemen van de leeuw: wat eet een leeuw, de verschillende delen, hoe leven ze ... (met een boek)
-Siebe kwam een truc met een pingpongballetje tonen en ook leren







-waarneming van de olifant: hoe ziet hij eruit (verschillende delen), waarvoor dient zijn slurf, hoe leven ze (aan de hand van prenten)
-Tom en Lies kwamen hun goocheltruc demonstreren
-kookactiviteit: saroma vanillepudding met jongleerballen van eiwitschuim








3
-wat doen we deze week?









-maand februari + de activiteiten van die maand bespreken


-wat doen we volgende week?







4
 -kostuums voor de leeuwen en dierentemster knutselen
-met de stagiaire leeuwen vingerpop maken



 -kostuums voor de leeuwen en dierentemster knutselen
-met de stagiaire leeuwen vingerpop maken
-kostuums voor de  dierentemster en de olifanten knutselen
-met de stagiaire leeuwen vingerpop maken 
-lied: kaatje: hier komt mama olifant
-liedjes: kleuterwijs B 23 en 24:
olifant en krokodil / olifant stap en flap
-kostuums van de olifanten knutselen + afwerken
-met de stagiaire leeuwen vingerpop maken 
-lied: kaatje: hier komt mama olifant
-liedjes: kleuterwijs B 23 en 24:
olifant en krokodil / olifant stap en flap

5
-spelen in de gang met het circusmateriaal in onze circustent
-spelen in de gang met het circusmateriaal in onze circustent
-zwemmen in de Alk
-turnen met Nele: dansen op muziek
-spelen in de gang met het circusmateriaal in onze circustent



-turnen met Eva: met hoepels
-spelen in de gang met het circusmateriaal in onze circustent


  1. Taalbeschouwing
  2. Wereldoriëntatie
  3. Wiskundige initiatie
  4. Muzische vorming
  5. Lichamelijke opvoeding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten