maandag 31/01/2011 | dinsdag 01/02/2011 | woensdag 02/02/2011 | donderdag 03/02/2011 | vrijdag 04/02/2011 | |
1 | -praat -en toonronde -dvd koekeloere: de leeuw is los -verhaal: verkleed als leeuw (dopido) | -praat -en toonronde -koekeloere: wilde dieren | -praat -en toonronde | -praat -en toonronde -video: dumbo bekijken (tijdens de namiddag vrij kijken) -dvd: huisje boompje beestje "olifanten". | -vrije dag |
2 | -waarnemen van de leeuw: wat eet een leeuw, de verschillende delen, hoe leven ze ... (met een boek) -Siebe kwam een truc met een pingpongballetje tonen en ook leren | -waarneming van de olifant: hoe ziet hij eruit (verschillende delen), waarvoor dient zijn slurf, hoe leven ze (aan de hand van prenten) -Tom en Lies kwamen hun goocheltruc demonstreren | -kookactiviteit: saroma vanillepudding met jongleerballen van eiwitschuim | ||
3 | -wat doen we deze week? | -maand februari + de activiteiten van die maand bespreken | -wat doen we volgende week? | ||
4 | -kostuums voor de leeuwen en dierentemster knutselen -met de stagiaire leeuwen vingerpop maken | -kostuums voor de leeuwen en dierentemster knutselen -met de stagiaire leeuwen vingerpop maken | -kostuums voor de dierentemster en de olifanten knutselen -met de stagiaire leeuwen vingerpop maken -lied: kaatje: hier komt mama olifant -liedjes: kleuterwijs B 23 en 24: olifant en krokodil / olifant stap en flap | -kostuums van de olifanten knutselen + afwerken -met de stagiaire leeuwen vingerpop maken -lied: kaatje: hier komt mama olifant -liedjes: kleuterwijs B 23 en 24: olifant en krokodil / olifant stap en flap | |
5 | -spelen in de gang met het circusmateriaal in onze circustent | -spelen in de gang met het circusmateriaal in onze circustent -zwemmen in de Alk | -turnen met Nele: dansen op muziek -spelen in de gang met het circusmateriaal in onze circustent | -turnen met Eva: met hoepels -spelen in de gang met het circusmateriaal in onze circustent | |
|
donderdag 3 februari 2011
klasagenda: 31/01/2011 - 04/02/2011
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten