vrijdag 23 september 2011

klasagenda: 19/09/2011 - 23/09/2011


maandag
19/09/2011
dinsdag
20/09/2011
woensdag
21/09/2011
donderdag
22/09/2011
vrijdag
23/09/2011
1
-praat -en toonronde
-verhaal: klein wit visje
-praat -en toonronde 
-koekeloere 2:   wat mooi  
-pedagogische studiedag
-praat -en toonronde
-verhaal: de wiebelbillen boogie
-praat -en toonronde
-verhaal: bonte kleuren van jules 

2

-het is herfst morgen: wat is herfst? + de herfstvruchten van rune en Wout
-naar de okay om de groenten voor de soep van donderdag


-klas5*6 komt schminken
-kookactiviteit: wortelsoep met broodkorstjes met Nancy
-kleuren mengen
-wortelsoep drinken (de rest van gisteren)
3
-wat doen we deze week?
-gezelschapsspel van de hoek uitleggen:  zoek de kleine voorwerpen op je prent
-op de computer met ilse: robbie konijn dreumus
-dag -en weekkalender
-kringspel / individueel: memorie van kleuren + op de computer van robbie konijn dreumus met ilse
 

-dag -en weekkalender en maankalender
-spel: memorie met kleuren



-wat doen we volgende week?


4
-zangforum
-in de hoeken: constructiehoeken, de bak en de bouwhoek is er nieuw speelgoed: experimenteren en exploreren!!!
-geschenk voor Siben maken: handjes stempelen
-techniek: stempelen met verschillende vormen  op een groot blad
-techniek: stempelen met verschillende vormen  op een groot blad

-derde techniek:knippen en plakken
 -liedjes herhalen en nieuwe liedjes zingen: een kaart uithalen en dat liedje of versje uitvoeren
-techniek: stempelen met verschillende vormen  op een groot blad
    -forum: optreden met het liedje van "voetje voetje" voor de reuzenrun
    -techniek: aan de touwen trekken en dansende touwen
    5
    -spelen op het terras en in de gang
    -turnen met Eva: omloop, dansen en tikspel
    -spelen op het terras en in de gang




    -turnen met Eva: 
    -spelen op het terras en in de gang

    -spelen op het terras en in de gang
    -spelen met ballonnen
    -oefenen voor de reuzenrun

    1. Taalbeschouwing
    2. Wereldoriƫntatie
    3. Wiskundige initiatie
    4. Muzische vorming
    5. Lichamelijke opvoeding

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten