vrijdag 2 maart 2012

klasagenda: 27/02/2012 - 02/03/2012


maandag
27/02/2012
dinsdag
28/02/2012
woensdag
29/02/2012
donderdag
01/03/2012
vrijdag
02/03/2012
1
-praat -en toonronde
-verhaal: "ruzie" + het verhaal bespreken en vergelijken met situaties uit het klasgebeuren







-praat -en toonronde 
-verhaal: het kleine visje







-praat -en toonronde
-kringspel met kleuren:welke vissen komt klein wit visje tijdens zijn zoektocht naar zijn mama tegen en welk kleur hadden ze, zoek in het materiaal dezelfde kleur


-praat -en toonronde
-ons verhaal: boek tonen en vertellen met de tekst
-dvd: musical van Louise "het trappenhuis"



-praat -en toonronde
-dvd van Janne: K3 en de kattenprins (vrij kijken)
-verhaal: het kleine witte visje is zo blij (ruimtelijke begrippen) 





2



-verjaardag van Wout: chocolademouse + smurfenchampagne
-kalender: een nieuwe maand en wat gebeurt er in die nieuwe maand....
-een vraagje: eens nadenken over welk speelgoed ze willen maken met kosteloos materiaal
-kookactiviteit: meuslikoekjes bakken


3
Wat doen we deze week?



-matrix spel: individueel met An


-kimspel met kleuren: Welk kleur is er verdwenen? (rood, geel groen en blauw)
-matrix spel: individueel met Nancy 
-wat doen we volgende week?




4
-vrij spel: nieuw aanbod 
-tekenhoek; zelf een tekening maken met verschillende vormen
-wenskaarten: technieken uitproberen en kiezen (kaars, wasco en ecoline + spatten)
-liedjes en versjes van het bord herhalen 
-vrij spel: nieuw constructiemateriaal: visspel, bouwmateriaal en rijgmateriaal
-wenskaarten: zelf een techniek uitkiezen (technieken combineren,...)
-wenskaarten: zelf een techniek uitkiezen (technieken combineren,..)
-wenskaarten: zelf een techniek uitkiezen (technieken combineren,..) -forum: ons verhaal tonen via powerpoint
-keuze maken over welk speelgoed ze willen maken met kosteloos materiaal




 
5


-turnen met Eva: (geen turnen ze is ziek)


-turnen met Eva: (geen turnen ze is ziek)
-bewegingsomloop met klas6 


  1. Taalbeschouwing
  2. Wereldoriƫntatie
  3. Wiskundige initiatie
  4. Muzische vorming
  5. Lichamelijke opvoeding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten