donderdag 7 februari 2013

klasagenda: 04/02/2013 - 08/02/2013


maandag
04/02/2013
dinsdag
05/02/2013
woensdag
06/02/2013
donderdag
07/02/2013
vrijdag
08/02/2013
1
-praat -en toonronde
-verhaal:
Anna viert carnaval



-praat -en toonronde 




-praat -en toonronde 


-praat -en toonronde
-verhaal: carnaval (dopido) simon en papa verkleden zich als leeuw  + feest in het bos (plop)

-praat -en toonronde
-vrij kijken naar een dvd (namiddag):  fopshow van plop
2

-An is tijdens de voormiddag in de klas
-in de forumzaal: zandkasteel "carnaval" + dansen  "De Kabouterpolonaise" van kabouter plop
-kringspel: geblinddoekt de toeter zoeken
 -kookactiviteit: verse spaghetti (serpentines)in drie groepen: voor de speeltijd het deeg maken en na de speeltijd de tagliatelle draaien, koken en opeten-klas opruimen + werken uitdelen + verkleedkleren klaarleggen + nieuw speelgoed in de hoeken
-ik trakteer met een ijsje voor mijn verjaardag
-klas opruimen 
-carnavalsfeest + de kleuters schminken en verkleden in hun personage
3
-wat doen we deze week?









-Wat doen we na de krokusvakantie?
-kringspel: toveren met bekers en een bal
4
-vrij spel: nieuw aanbod:
*plasticine: confetti + serpentines maken op kleurplaten 
*knippen in serpentines
*kegelspel( clown)
-eigen verkleedkledij / attributen maken
-lied: kaatje "ons sprookjesboek"
  + kaboutercarnavals (plop)

-vrij spel: zie maandag

-eigen verkleedkledij / attributen maken
-liedjes:
sprookjesboek
-vrij spel: zie maandag

-vrij spel: zie maandag
-met ballonnen en buizen in de gang
-eigen verkleedkledij / attributen maken
-lied: kaboutercarnaval van plop 
-vrij spel:nieuw speelgoed in de hoeken 
uitleg kring:
-ballen en buizen
-hamertje tik 
-met vormen een constructie bouwen 
-met vormen tekeningen maken
-met ballonnen en buizen in de gang 
-Vic: eigen verkleedkledij / attributen afwerken 
-forum: carnavalsfeest
5

-turnen met Eva: met linten
-relaxatie met Eva (Eva is ziek)


-turnen met Eva (Eva is ziek) eventueel turnen met mij als de forumzaal vrij is

  1. Taalbeschouwing
  2. Wereldoriëntatie
  3. Wiskundige initiatie
  4. Muzische vorming
  5. Lichamelijke opvoeding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten