zaterdag 27 juni 2026

laatste week van het schooljaar 2025-2026

                        

                                                    


       Langs deze weg wil ik jullie, ouders, grootouders en familieleden, van harte bedanken:

.. .voor alle hulp, tijd en betrokkenheid.

....om te rijden en te begeleiden bij uitstappen naar het zwembad, Het Nest, de melkveeboerderij en zoveel andere activiteiten. Dankzij jullie hulp konden de kinderen heel wat mooie ervaringen opdoen.

...voor het materiaal dat jullie hebben meegebracht. Jullie bijdragen hielpen mij om de verschillende hoeken tijdens projecten nog rijker en uitdagender te maken.

...voor het poetsen van onze klas, zodat we telkens opnieuw in een nette omgeving aan een nieuwe week konden beginnen.

... voor de vele momenten waarop jullie tijd maakten om gezelschapsspelletjes te begeleiden, verhaaltjes voor te lezen, snoetjes te schminken en mee te genieten van het klasgebeuren.



    *afgelopen week...    

  • Maandag:
    *Werkten we onze placemats af als bedanking voor al de mama's en papa's.
    *Beschilderden we onze groeistok. Wat zijn ze dit schooljaar een groot stuk gegroeid :o)
    *Tijdens het vrij spel schilderden ze met water in de schaduw, ...
      

    *Als afsluiter van de dag vierden we de verjaardag van Laure. Ze trakteerde met heerlijke flensjes en aardbeien met slagroom. Als klasgeschenk kregen we de airfryer en rijgparels.  
     
    *Dinsdag werkten we verder aan onze bedankingen, werd er met Eva gesport en was het de verjaardag van Zoë. Ze trakteerde met lekkere cupcakes en klas als klasgeschenk een magisch tekenbord en ventilators. Die deden deugd in dat warme weer :o)
     
    *Woensdag was poetsdag. Dankzij al die helpende handen konden we het terras en de klas in een dag poetsen. Waarvoor dank!
    * Donderdag was er kleuterfestival. Emmy las het verhaal van "Fien weet de weg" voor en daarna mochten ze overal spelen. *Na veel spelen was het eindelijk zover :o) ... Felix en Nora gaven hun ja-woord en dankzij Robin was er heerlijke BBQ.
    *Tijdens de namiddag mochten ze eventjes op het springkasteel en kwam Isabel spelletjes spelen:

    *Ik kleefde de laatste twee blaadjes in hun groeiboek en werkte hun kei af.

  • *Vrijdag vierden we de verjaardag van Gloria en zij trakteerde met heerlijke aardbeien+ chocolade erop. Dat was een fijne afsluiter van de verjaardags- / feestweek :o) *Als middagmaal aten we hotdogs ... dat was smullen :o)



*volgende week: 

  • Maandag:
    *forum
    *Na het forum vertrekken we voor een hele dag naar de jungle, een indoor speelplein in Zwevezele. We gaan met de bus en zijn op tijd terug. Wij zorgen voor drankjes, koek, fruit en reservekledij.
    De kinderen brengen enkel een gevulde boterhamdoos mee. De boterhamdoos mag je 's morgens uit de boekentas halen en in de daarvoor voorziene bak doen.
    We spelen maandag op blote voeten, graag schoeisel voorzien zonder kousen en luchtige sportieve kledij. 

  • Dinsdag:  
    * 2de uur turnen
    Afgelopen weken werd het jaarlijkse voetbaltornooi georganiseerd. 
  • De winnende ploeg mag het opnemen tegen de veteranenploeg van de begeleiders. Iedereen mag komen kijken en dit vanaf 10.30u. Daarna zwaaien we tijdens het slotforum klas 6 uit.

*Opvangschema:
Gelieve het schema voor naar huis/opvang
in te vullen via deze link
  • *data 2026: 
    • 29 juni: naar de jungle

  • *Wat meebrengen / aanhebben?  
    • maandag: boterhammen en sportieve kledij   
  •                                  
                                           Nog een fijn weekend,

                                                         Veerle
  •                                                                     




           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten