vrijdag 17 juni 2011

klasweetjes: 17/06/2011

deze week: 
  • turnen met Pieter:
  •  
  •  turnen met Eva:
  •  
  •  We werken rond kleuren en we mogen naar keuze onze nagels lakken:
  •                          
  •                                       
  • kleurenmemorie:
  •  
  •  Fruittaart met verschillende soorten fruit en zo ook met verschillende kleuren
  •                       
  •  testjes doen: puzzelen, hetzelfde, ruimtelijke begrippen, tekenen,tellen,...
  •  
  •          
  •  een bewegingshoek in de gang (het regende buiten)
  •        
foto's op picasa via de klasblog link foto's:
  • Ik heb al 2 albums uit picasa moeten verwijderen daar ik niet genoeg ruimte had om de album van deze week erop te zetten. Ik zal waarschijnlijk volgende week nog een album moeten verwijderen. Ik verwijder de albums van september. Gelieve toch zeker de foto's van de maand september die je graag zou hebben te downloaden!!! Gelieve zelf niks te verwijderen!!!!
  • Je kan tot eind augustus de andere foto's uit de albums downloaden!!!
 de laatste woensdag 29/06/2011:
  • Om 13.00u tot 16.00u ruim ik de klas en ons terras op. Alles moet gepoetst worden en onder de trap geplaatst worden. Wie kan er mij een beetje helpen? Alvast bedankt!!!! 
  • Wie helpt er? mama van Suki en Briek?

 zwemmen:
  • op dinsdag 21 juni
  • Wie gaat er mee? mama van Aimé,papa van Alexia, oma van Lina en oma van ibe

bulskampveld:
  • Op dinsdag 28 juni gaan we bij mooi weer naar bulskampveld. We vertrekken rond 09.00u en zijn rond 15.00u terug in de klas. Wie kan er rijden en mee begeleiden??? Grootouders zijn ook welkom!!!!
  • Wie gaat er mee? mama van Aimé, Lina, oma en opa van Ibe

data:
  • 21 juni: zwemmen
  • 28 juni: naar bulskampveld (de hele dag bij mooi weer)
  • 28 juni: oudercontact vanaf 16.00u
  • 30 juni: een halve dag school!!!!!
                                 
                                  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten