vrijdag 21 maart 2014

klasagenda 17/03/2014 tot 21/03/2014


maandag
17/03/2014
dinsdag
18/03/2014
woensdag
19/03/2014
donderdag
20/03/2014
vrijdag
21/03//2014
1
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
- kringgesprek: waarom komt de politie naar onze school?
-verhaal:Anna op de fiets
-praat -en toonronde:
aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas 1: kleuter brengt verslag uit
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
 -verteltas 2: kleuter brengt verslag uit
- verhaal: Jules op de fiets
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas3: kleuter brengt verslag uit
- kringgesprek:
* wat is verdrietig zijn? Hoe zie je dat iemand verdrietig is? Kan je kiezen wanneer je tranen komen? Hoe kan je troosten? Waarom zijn we verdrietig? 
- verhaal: wanneer komt mama??
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
2
-forum: met o.a. verkeersquiz
-kindje van de dag
-politie op school: kijken hoe de fietsen gemerkt worden, waarneming van de combi
-kindje van de dag
- verkeer: oversteken op het zebrapad  
- Toverbos met Silke (stagiaire) 
-relaxatie oefeningen met Twig (stagiair) 
- dansen: dans oefenen voor de wereldwaterdag

-kindje van de dag

-kindje van de dag
- kookactiviteit: ajuinsoep maken
-zwerfvuilactie: max is verdrietig !

 - Toverbos met Silke (stagiaire) 
-relaxatie oefeningen met Twig (stagiair)
 - dansen: oefenen van de waterdans
-kindje van de
dag

-wereldwaterdag: Linus en Flore gaan naar het slotmoment in Meulebeke
- ajuinsoep proeven
-Reflecterern: we bekijken het effect van reflectoren in het donker
3
-Wat doen we deze week? + 
-de weekkalender
-de kalenders aanpassen en bespreken 
-de kalenders aanpassen en bespreken 
- ringen maken: zoek de dunste binnenband




-de kalenders
aanpassen en bespreken



-de kalenders aanpassen en bespreken
-matrix met smileys: sorteren op vorm en kleur


-de kalenders aanpassen en bespreken+ wat doen we volgende week
 -matrix met smileys: sorteren op vorm en kleur
4
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- kaders schilderen
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
 -fietsvlaggen maken
- kaders schilderen
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-fietsvlaggen maken
-Lied: zeg waar fiets je heen??
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-fietsvlaggen afwerken
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- fietsvlaggen afwerken
5
Fietsen op het terras
Fietsen op het terras en op het schooldomein 

-turnen: verkeersles
- Fietsen op het terras
Fietsen op het terras
-yoga: met de parachute in het oerwoud
-turnen: rond verkeer

  1. Taalbeschouwing
  2. Wereldoriƫntatie
  3. Wiskundige initiatie
  4. Muzische vorming
  5. Lichamelijke opvoeding

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen