maandag
14/10/2019 |
dinsdag
15/10/2019 |
woensdag
16/10/2019 |
donderdag
17/10/2019 |
vrijdag
18/10/2019 | |
1
|
-praat en toonronde
-verhaal: -beamer:
|
-praat en toonronde
-verhaal: Beertje Oliver "wat nu?" -beamer: vervolg zandkasteel "herfst" | -praat en toonronde (materiaal) -beamer: vervolg zandkasteel |
-praat en toonronde ( foto's)
-verhaal: plop en het ei van de waterschildpad -beamer: juf Roos | |
2
|
-Maxforum : verhaal pannenkoeken van Griet
| -lokale markt
| -waarneming drijven en zinken + water is doorzichtig + de weegschaal https://schooltv.nl/video/een-proefje-over-drijven-en-zinken-met-wijze-varen-en-buurpoes/#q=drijven%20en%20zinken https://www.youtube.com/watch?v=vTUl_khyb34 -kring: schrijfdans met heel de groep op wind en regen (zonder verf) |
-klas opruimen + nieuw speelgoed
-vogels verzorgen -atelier voor bereiden | |
3
|
-weekkalender / maandkalender
|
-weekkalender / maandkalender
|
-weekkalender
|
-weekkalender
-wat doen we volgende week | |
4
| -vrij spel in de klas: de hoeken -aanbod: opdrachten afwerken |
-vrij spel in de klas: de hoeken
-aanbod: opdrachten afwerken: schilden plakken, schildpad kleuren, omcirkelen, ogen uitprikken, .... |
-vrij spel in de klas: de hoeken ontdekken
*Marleen: kabouters -aanbod: opdrachten afwerken -beamer: ik loop als een beer |
-vrij spel in de klas: de hoeken ontdekken + beamer de waterschildpad
-aanbod: *waterschildpadden die drijven maken -ondersteuning Isabel: schrijfdans wind en regen met verf https://www.youtube.com/watch?v=l2RGSfzwVVo https://www.youtube.com/watch?v=3NENBAscbzg https://www.kleuteridee.nl/water/ | -vrij spel in de klas: de hoeken ontdekken + spelen met ballonnen + computer -aanbod: opdrachten afwerken |
5
| -spelen op het terras + schilderen met water |
-spelen op het terras
-turnen met Eva |
-turnen met Eva
|
-spelen op het terras + bewegingsmuziek van Jules (hop)
-turnen met Eva |
-spelen op het terras
-yoga -beamer: kinderdansjes |
|
vrijdag 18 oktober 2019
klasagenda: 14/10/2019 - 18/10/2019
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten