zaterdag 14 mei 2011

klasagenda: 09/05/2011 - 13/05/2011


maandag
09/05/2011
dinsdag
10/05/2011
woensdag
11/05/2011
donderdag
12/05/2011
vrijdag
13/05/2011
1
-praat -en toonronde (vertellen over moederdag)
-verhaal:  omdat ik zoveel van je hou (van de ijsberen)

-praat -en toonronde 
-dvd: ik kan alles (koekeloere)
-versje: mag ik even op je straatje lopen


-praat -en toonronde 
-versje: mag ik even op je straatje lopen


-praat -en toonronde
-versje: mag ik even op je straatje lopen
-praat -en toonronde
-versje: mag ik even op je straatje lopen (op het forum)
verhaal: pannenkoeken 
2
-kringgesprek(na aan leiding van het verhaal): over houden van ...

-kringgesprek over een eventueel nieuw project: ik maak een collage van de onderwerpen van al de vrije teksten en doorstreep de onderwerpen die al dit jaar aanbod zijn gekomen. We bespreken de andere onderwerpen en kiezen iets eruit
-decor in de klas: een grote robot van suki

-kookactiviteit: bananen milkshake



3
-wat doen we deze week?
-het materiaal van de hoeken sorteren en vernieuwen  van materiaal + gradatie
-computer: robbie konijn


-samen met klas 6in de zandbak constructies bouwen met nat zand
-in de bouwhoek robots van robine
-wall-E computer van Suki





-wat doen we volgende week?


4
-zangforum
- vrij spel in de hoeken: de hoeken herontdekken



- vrij spel in de hoeken: de hoeken herontdekken 
-vrije tekst: iets vrij tekenen  
-lijm en druppels ecoline ...
-lijm en druppels ecoline...

- lijm en druppels ecoline...+ lamineren
-een rol zwart schilderen
-deel 1 van het geschenk klaarmaken
-iemand tekenen
5
-spelen op het terras + met water en penselen
-spelen op het terras
-spelen op het terras 
-turnen met Eva: met hoepels
-spelen op het terras 
-turnen met Eva: met kranten
-spelen op het terras 

  1. Taalbeschouwing
  2. Wereldoriƫntatie
  3. Wiskundige initiatie
  4. Muzische vorming
  5. Lichamelijke opvoeding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten