vrijdag 17 januari 2014

klasagenda 13/01/2014 tot 17/01/2014


maandag
13/01/2014
dinsdag
14/01/2014
woensdag
15/01/2014
donderdag
16/01/2014
vrijdag
17/01/2014
1
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas 1 uitleggen en tonen
- verhaal: ik voel een voet
 
-praat -en toonronde:
aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas 2 uitleggen en tonen
- verhaal: Naar de dierentuin (Linus)
-praat -en toonronde:aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas 3 uitleggen en tonen
-verhaal: Groaarrr!
 Ik ben een leeuw (Linus)









-praat -en toonronde:aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld 
-Versje: twee spinnetjes
-praat -en toonronde:aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verhaal: Stoere Matthijs
2
-kindje van de dag
-voelspel: voel een meisje of een jongen?
-observeren:
kleuters gericht observeren tijdens het vrij spelen


 
-kindje van de dag
-ontspanningsoefeningen met de handen
-observeren:
kleuters gericht observeren tijdens het vrij spelen
-kindje van de dag
 
-kindje van de dag
-kookactiviteit:
 marsepeinballetjes met klas 6
-hoeken: vernieuwen
-yoga: sherborne
-kindje van de dag
3
-Wat doen we deze week? + 
-de weekkalender
-de kalenders aanpassen en bespreken 
-Spel spelen: batameuh (Leander)





-de kalenders aanpassen en bespreken 
- spel spelen: hop in galop met Loth







-de kalenders aanpassen en bespreken

-de kalenders aanpassen en bespreken
-tellen: stippen tellen en tellen tot 5 (voor wie dit vorige week niet heeft gedaan)
- domino spelen
- telspel: Leg 5 marsepeinballetjes in je kommetje


de kalenders aanpassen en bespreken +Wat doen we volgende week?
-spel spelen: hop in galop met Loth
4
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-Lied herhalen: twee handjes op de tafel
-vormgeving: kind-bal-boom tekenen
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-vormgeving: kind-bal-boom tekenen
-schilderen: met de vingers schilderen
-muziek: beluisteren van klassieke muziek
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- muziek: ritmische klapoefeningen 
 
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
-vormgeving: kind-bal-boom tekenen
-knippen: op een rechte en gebogen lijn





-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- voorbereiden forum

5



 

-turnen:omloop

-turnen:
 klimmen en klauteren

  1. Taalbeschouwing
  2. Wereldoriƫntatie
  3. Wiskundige initiatie
  4. Muzische vorming
  5. Lichamelijke opvoeding

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen