donderdag 30 januari 2014

klasagenda 27/01/2014 tot 31/01/2014


maandag
27/01/2014
dinsdag
28/01/2014
woensdag
29/01/2014
donderdag
30/01/2014
vrijdag
31/01/2014
1
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas 1: kleuter brengt verslag uit
- verhaal: Rambamboelie
 
-praat -en toonronde:
aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas 2 kleuter brengt verslag uit
- versje: grijsje olifant
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld
-verteltas 3 kleuter brengt verslag uit 
-verhaal: zaza moet naar de dokter
 
-praat -en toonronde: aantal kleuters vertellen iets uit hun belevingswereld

 
pedagogische studiedag
2
-kindje van de dag
-ontspanningsoefeningen met de handen

 
-kindje van de dag
-ontspanningsoefeningen met de handen
- dierendokter op bezoek: een hond, poes, schildpad, muis en slang in onze school
-kindje van de dag

 
-kindje van de dag
-kookactiviteit:
 cocktailkrokodil maken

3
-Wat doen we deze week? + 
-de weekkalender
-de kalenders aanpassen en bespreken 
-Spel spelen: dierendomino





-de kalenders aanpassen en bespreken 
- spel spelen:
zoek de juiste dieren + hoeveel vissen moet je tellen?








-de kalenders
- tellen: juist aantal pleisters kleven op de olifant
- van groot naar klein: olifant + giraf

-de kalenders aanpassen en bespreken
-tellen: juist aantal pleisters kleven op de olifant




4
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- pleisters schilderen met eosine en wattenstaafje
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- pleisters schilderen met eosine en wattenstaafje
- stempelen: olifant
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- muziek: ritmische klapoefeningen
- verfspatten met spuitjes
- stempelen olifant

 
 
-vrij spel: experimenteren in de hoeken en tot spel komen
- verfspatten met spuitjes
- tekening voor Lily maken met de ganse klas.





5



 

-turnen: dansen + balvaardigheden oefenen

/

  1. Taalbeschouwing
  2. Wereldoriƫntatie
  3. Wiskundige initiatie
  4. Muzische vorming
  5. Lichamelijke opvoeding

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen